Geen producten (0)

Nieuws

Berichtgeving omtrent het Coronavirus.

 

Datum update: 26 maart 2020

Wegens grote drukte zendingen vertraagd.

Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus is het drukker dan normaal bij Postnl. Daarom lukt het niet om alle pakketten op tijd te bezorgen. Zij doen dit zo snel mogelijk.

Hiervoor uw begrip a.u.b. 

Datum update: 21 maart 2020

Ten eerste willen wij je sterkte en gezondheid wensen in deze zeer bijzondere periode.

Bezorging door PostNL.

PostNL doet er alles aan om de kans op besmetting bij medewerkers te verkleinen. PostNL werkt op dit moment aan maatregelen om de bezorgtijden van bezorgers te verruimen.

Het virus kan niet worden overgedragen via post of pakketten. De bezorgers bezorgen daarom zoals gebruikelijk de post, pakketten en andere zendingen voor klanten. Mocht daar verandering in komen of aanvullende maatregelen worden getroffen, dan melden we dat in een update van dit bericht.

 

Specifieke maatregelen voor België.

 

Zendingen naar België.

Ook is in België het aantal pakketten momenteel erg hoog. Dit in combinatie met de nieuwe maatregelen van de Belgische regering kan ervoor zorgen dat jouw zendingen met bestemming in België vertraging oplopen

Zendingen naar PostNL locaties in België.

De Belgische regering heeft besloten dat niet-essentiële winkels worden gesloten vanaf 18 maart om 12:00 uur. Dit besluit heeft als gevolg dat een deel van de PostNL-punten in België gesloten zijn. Deze maatregelen hebben invloed op de pakketten wij naar België versturen.

Pakketten op een Belgische PostNL-punt

Pakketten die op een gesloten PostNL-punt liggen, blijven daar. We doen al het mogelijke om hiervoor een oplossing te vinden.

Nieuwe maatregelen van de Belgische regering hebben tot gevolg dat een deel van de PostNL locaties in België gesloten is. Dit betekent dat een deel van de zendingen niet kan worden bezorgd. Lees hier over de gevolgen van de maatregelen.

De meest actuele status van de pakketten is te vinden via Track & Trace van PostNL.

 

18-10-2019

Betalen met iDEAL.

 

Vanaf heden kan er betaald worden met verschillende betaalmethodes.

Er kan nu o.a. betaald worden met iDEAL en voor onze Belgische klanten met Bancontact en Belfius

 

17-10-2019

PostNL is gestopt met de tweede bezorgpoging.

(Bron: Postnl)

 

Van de pakketten waarbij de eerste bezorgpoging niet slaagt

(95% van de pakketten worden bezorgd bij de eerste bezorgpoging), slaagt ook vaak de tweede bezorgpoging niet.

 

Nu PostNL stopt met de tweede bezorgpoging worden de pakketten die bij de eerste bezorgpoging niet geleverd kunnen worden, hierna direct bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie afgeleverd.

Geen producten (0)

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.