Geen producten (0)

VERZENDING EN BEZORGING

Hier vind je antwoorden op al je vragen over verzending en bezorging.

Wat zijn de bezorgkosten?

Gratis verzenden vanaf € 100,00
Wij verzenden vanaf € 4,00

Klik hier: Voor de verzendkosten Nederland en België. 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Als de status van uw bestelling is gewijzigd in verzonden ontvangt u van ons een mail.
Zodra het pakket/brief bij Postnl is gescand ontvangt u de Track&Trace code om uw bestelling te volgen.

Kan ik mijn bestelling ophalen bij jullie ophalen?

Ja, dat kan op ons adres in Goirle.
U dient wel uw bestelling online te bestellen en te betalen. Kies bij afrekenen voor de verzendoptie 'ophalen in Goirle'.
Na ontvangst van je order krijgt u van ons een mail wanneer het pakket klaar staat en kunnen we samen een afhaalmoment bepalen.

Kan ik mijn bestelling ophalen bij een pakketpunt?

Wij bieden vooralsnog geen mogelijkheid om je bestelling te laten bezorgen op een PostNL punt of ander pakket ophaalpunt in Nederland of België. 

Mijn bestelling is niet compleet, wat is er aan de hand?

Het kan zijn dat je bestelling op verschillende momenten wordt bezorgd. Dit is bijvoorbeeld het geval wanneer je tegelijkertijd een groot en klein artikel bestelt. De artikelen kunnen dan afzonderlijk worden verzonden met Postnl

Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

We verzoeken je bij de ontvangst van de bestelling goed het aantal producten te controleren en eventuele gebreken of beschadigingen direct bij ons te melden. Is een product beschadigd? Dan lossen we dit graag met je op. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op per mail of telefoon. Ga naar onze contact pagina.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.